Til Ytre Nordfjord turlag
Hus

Våre fyrstasjoner

Som kystnært turlag er vi veldig opptatt av kystkultur og vi føler oss heldige som kan tilby overnatting på våre to fyrstasjoner, Skongenes og Kråkenes fyr. Her kan du oppleve storslåtte naturopplevelser med fine sommerdager med solnedganger i vest og orkaner på sitt værste når vinterstormene melder sin ankomst. Vi ønsker deg hjertelig velkommen.

DNT-nøkkelen

DNT-nøkkelen er for mange den viktigste medlemsfordelen med tilgang til rundt 400 hytter. Om du er medlem av DNT kan du deponere på nøkkelen og beholde den så lenge du har et gyldig betalt medlemskap.

Du kan kjøpe DNT-nøkkelen i vår nettbutikk, eller på et av disse utsalgsstedene.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane
Bli medlem